Uppföljning.

Jag somnade som en klubbad säl inatt. Och så gjorde även kidsen. Den enda som vaknade av deras väckarklocka var jag. Som låg och sov i ett helt annat rum. Men vaknade någon av dem? Näääää... Så det blev inga busigheter. Dock avslöjade dem vad det var de skulle göra. Bland annat tejpa vattenkranar så det sprutade vatten. Lägga mackaroner under bildäcken så det skulle knastra och greja när vi körde iväg. (Dock hade vi ju sett att det ligger mackaroner under däcken när vi skulle gå till bilen eftersom den är parkerad med rumpan mot oss på parkeringsplatsen..) Sen hade de även tänkt ställa muggar med vatten ovanför min dörr!!! Så när jag vaknade och gick upp på morgonen så skulle muggarna ramla ner och jag skulle bli blöt. Sjyssta klubben. Synd bara att jag inte vaknade till så pass mycket att jag kunde utföra busen på dem.. Haha! De skulle nog börja böla, tror ni inte? ;)

Nu är det iallafall morgon igen, klockan är inte ens tio och jag har redan hunnit spola av ute möblerna och funderar nu på att placera min rumpa ute i morgonsolen ^^ Sweet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback