Borde brännas upp !

Jag gick igenom en låda med gamla prylar här om kvällen, den lådan innehöll verkligen allt! Min afrikanska bröllopsklänning (Nej! Jag var inte på väg att gifta mig med en afrikan men fick den som gåva) en pirra, gamla kläder, vantar, kort och skolkataloger. Och så även gamla kalendrar och dagböcker!! OMG!! Vad onödiga saker man skrev om egentligen, jag läste och skrattade tills jag grät! Tårarna nästan sprutade! Sånt borde man slänga men vill inte att det ska komma i orätta händer, så jag funderar på att bränna skiten, kan man göra det? Skapa bokbål på grillen lixom? Har ju kol och grejer kvar från sist vi grillade så det är väl bara att kasta på..

Eller?




Kommentarer
Postat av: Foxxa

Sv; OK ingen fara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback