Nöjd!

Jag är mer än nöjd. Fick ett ryck och klickade hem lite nya byxor i måndagskväll. Mitten på augusti fick jag som svar att jag skulle få dem levererade, idag fick jag hem dem och de sitter perfekt! Liite tighta men jag vet av tidigare erfarenhet att de kommer bli slappa efter ett tags användande så istället för jätte baggy och "äckliga" byxor så håller vi tummar och tår att dessa återfår och håller formen efter användning och efter tvättning. :D Nöjd vilket som!

Har haft en väldigt lugn dag, gjort ett bokbål (gick så där, luktade väldigt illa, rykte väldigt mycket men bye bye) kollat på massa film, varit till ica två vändor. (Visste inte imorse att paketet skulle komma på eftermiddagen) men ja. Spöat kid1 i bowling, tennis och brännboll. Alla nämda sporter på nintendo wii.. =) Så ja, my work for the day is done.

Har även bokat Bandit kryssning. Ska bli spännande, säkerligen en gigantisk kontrast mot de kryssningar som jag brukar åka på, meen, ja. Det blir nog toppen! :D

Nu, kaffe och cigg. Sen ska jag mumsa lite av kakorna jag gjorde igår.. Najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback