Störningsmoment 200000 !!!!

Det finns ta mig fan ingen annan i hela jävla världen som jag irriterar mig på lika mycket som jag irriterar mig på dig. Hela din livsexistens får mig att vilja kräkas! Usch Fy Fan! Hur kan en människa ta en så stor plats i min mentala värld egentligen? När jag på samma gång som jag känner all denna ilska, allt detta agg, all denna irritation känner att jag inte kunde bry mig mindre. Att jag skiter i! Det räcker med att jag hör eller ser ditt namn så ryser jag i hela kroppen och blir alldeles jätte frustrerad över att jag reagerar som jag gör. Eftersom jag på samma gång känner att jag inte bryr mig, att jag känner att det bara rinner av mig. Att du försvinner!

Jag förstår inte alls varför jag reagerar på detta sätt som jag gör och det gör min ännu mer förbannad. Jag känner inte ens dig, har bara sett dig och hört om dig och endå existerar du!

Men, helt ärligt, från botten av mitt hjärta, JAG HATAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback