Äntligen!

Äntligen så har min tandvärk som jag har haft större delen av dagen och kvällen släppt! SKÖNT! Det gick så pass långt att jag fick dra i mig två stycken alvedon på jobbet tidigare idag och jag som så sällan äter värktabletter. Blev heeelt utslagen, seg och mosig. Men nu har det äntligen släppt! Galet skönt!
(fasade för en stund att jag skulle vara tvungen att ta mig till tandläkaren)  Tillslut så måste jag väl göra ett kragtag och gå dit..! Men tyvärr är det under prioriterat.. =/ 
 
Har haft en relativt lugn dag, jobbade till 16 sen hem och bara var. Myste runt tillsammans med B och nu på kvälls-kvisten så kom hans bror på spontanfika. Alltid trevligt! =)
 
Ska alldeles strax borsta tanden och krypa i säng, vi har kommit fram till att vi ska byta sida i sängen ^^ Najs! Så får B "äntligen" känna på hur det är att klättra i säng ;)
 
Sov Sött!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback