FML!

Jag har blivit förkyld. Jätte förkyld. Dunder förkyld. Nyser, nyser och nyser, hostar utav bara helvete, har en nysning som hela tiden hänger sig.. Mitt i nyset lixom... När man känner att nu, nu kommer den så nej. Det är som att den ångrar sig.. Mindre roligt. Ingenting smakar någonting. Allt är bara äckligt. Snoret rinner, huvudet dunkar. Oh the joy. Alltid ska det vara nått. Funderar på att dra en näve alvedon, ett hett bad och sen bädda ned mig i soffan och glo på film och tycka synd om mig själv. Låter som en ypperligt bra ide!
 
Har hur som haver innan jag blev sjuk haft en awesome julhelg. Fått lite julklappar, väl genomtänkta faktiskt. En chokladfontän av brorsan bland annat. Ha Ha. Det kan nog vara coolt. Någon som vill komma förbi, chokladfontäna, dränka frukter? Antar att det fungerar typ som en fondu-gryta.. Fast det är en fontän. Inte alls jättestor. Men ja. =D
 
Huga, det där badet känns oerhört lockande nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback