Måndag

hade världens problem med att få upp bildörren imorse! Stod i säkert 40 minuter och kämpade tills jag försökte öppna passagerar dörren och lyckades på en gång. Om jag bara tänkt på det först..! *mitter* hur som haver så styrde jag min kos till Riala för häng med svägerska och brorsdöttrar <3 fasters gos! tror minsann att mina mössor gjorde succé :-) "bollarna" var dock lite för tunga iallafall för Moa som typ tappade balansen. Men det går ju att ta bort/trimma ned dem :-)

som alla kanske har märkt så har ju snön kommit och gett oss alla en käftsmäll i magen. kallt som fan, torrt och krispigt. hatar att vara ute när det är så här men det är oerhört mysigt att vara inne. Sitta och mysa under en filt framför en film med karln ^^



mössa till Ebba



mössa till Moa

dock blev tjejerna förtjusta i varandras men det funkar ju lika bra endå, fick "sy" in den rosa lite grann med en kil så den satt tightare runt huvudet på Ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback