Päronsplitt

Tidigare i veckan när jag fick förkylningen från helvetet på besök så köpte jag en ask päronsplitt på ica. Superbilligt. Nån slags rabattkampanj de körde med eller nått, för en hel ask med 15 pinnar i kostade bara (??) 25 kronor. Swee-ee-t! Så käkade jag en, kanske två och tog ett hett bad, kanske två. Tillslut gav förkylningen med sig, ni skulle hört mig i Onsdags, jag nös heeela tiden... Alltså, det var galet. Och jag har hört att man "tappar" hjärnceller när man nyser... Jag måste ju vara fullkomligt dum i huvudet snart då med tanke på hur mycket jag nös.. Eller är jag medelmåtta nu? =P
 
Hur som haver, sitter hemma och myser i min ensamhet, glor på Harry Potter, mumsar päronsplitt och dricker kaffe. Hur gott som helst. Det är tur att man är vuxen, för då får man ta hur många glassar man vill! Speciellt om man har köpt asken själv...! *fliiiin*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback