tredje advent

återigen har lugnet sänkt sig över Landstormsvägen. Kidsen sover, Karl sover, katten är ute och här är jag. Har legat i ett hett, hett, HETT (!!!) bad och druckit en iskall bärs. Underbar kombination, nu är jag röd som en nykokt kräfta och det lixom hettar i huden..! skulle kunna gå ut i ovädret (det snöar i sidled och är 2+ grader) helt spritt språngande näck och ta en röka utan att frysa.. Inte för att jag tänker göra det, absolut inte.. Är så galet skönt nedbäddad nu så det vore ypperligt dumt att klättra upp bara därför...!

Har haft en lugn kväll på jobbet, var, tillsammans med min brukare över till grannen där det var fullt ös (medvetslös) och spenderade heela kvällen där. Jag var alldeles mör!

Kan även berätta att jag "tappat" en del av mitt avgasrör.. Ingenting allvarligt, vi visste att detta skulle hända och vi ska (läs Björn ska) meka med min bil och fixa det. Vi blev bara förvånande att det lossnade precis just idag. På väg till jobbet.. Hur som haver, när jag kom hem så plockade B bort det och jag är ytterst glad över att jag har två ljuddämpare på min bil = en kvar = bilen låter inte alls lika illa som den skulle kunna göra = jag kan fortfarande åka och agera jultomte imorgon ute i Almunge skogen! =D = awesomeness! Eller epidary som jag brukar säga. Epic + ledgendary = epidary..!



bjuder på en fin bild. Brukar vanligtvis inte le. Inte ta kort på mig själv när jag ler, men jag är rätt söt endå.. Right? (left..!)

detta inlägg innehöll en helvetes jävla många parenteser..! Men ibland måste man få överdriva... ^^

NATTI NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback