vilken otroligt tråkig dag!

jag har en så otroligt tråkig dag! har våttorkat hela lägenheten, ska dra fram snabeldraken men kom på att jag kanske borde bädda rent i sängen.. sagt och gjort, bäddar rent, kastar in tvätten i maskinen och startar den.. kommer då på att jag inte plockat undan tvätten på torkställningen sen sist jag tvättade så då tog jag tag i det.. samtidigt km jag även på att kaffe vore väldigt smarrigt. Brygger och häller upp en kopp, ja juste, posten oxå.. tänk om avin för mina skor kommit idag! Går ut, hämtar posten, ingen avi men hej HM katalogen. Sätter mig i soffan med katalog och penna och kryssar för det jag "önskar mig" så som jag nästan alltid gör.. blev sugen på en cigg, klättrar ut i köket genom en "under städning pågår" lägenhet och upptäcker att kaffet jag hällde upp har blivit kallt.. åh hurra...! =/



och endå har jag lixom inte mycket att göra... Egentligen.. Men jag är ordentligt tanksprid endå.. Verkar det som..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback