Fredag.

God Morgon!

Har varit uppe sen kuckeliku och redan hunnit avverka en hel del av dagens planer. Duschat, rett ut mit barr till hår som konstant varit uppsatt sen i lördags då jag blev sjuk. Mums! Känns som om det gick åt flera liter schampo! Har även ringt och "friskförklarat" mig till jobbet, hej hej lixom. Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli dags att åka till Norrtälje. Ska väl klättra i lite kläder oxå så småningom men no stress. B drog iväg till jobbet tidigt tidigt men sa endå hejdå innan. =) Då blev jag glad. =) Alltid nått. Snacka om att hålla lågan uppe eller vadå?

Idag ska jag iallafall träffa Katrin och Tyra. Tror minsann att min mamma skulle trilla ned på stan och kramas lite med mig oxå. MYS!

mobilblogga under dagen? Alla som är för säg Aii! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback