Lugn Fredag.

En oerhört lugn fredag. Har jobbat i stort sett hela dagen, fått skjuts hem av finaste B, trillat hem till Ingela med familj och hämtat upp Ebba som ska bo hos mig hela helgen =) Svängt förbi Nadines mamma med familj för spontan middag (Pizza & vin) samt sällskaps spel och allmänt häng. Har varit hemma ett par timmar nu och det börjar bli dags för sängen. Ebba ligger utslagen i soffan, Ceasar kom precis hem och kastar i sig sin kvällspotion med blötmat. Vem vet, Ebba kanske äter resterna inatt. Det visar sig. Om jag sover, så sover jag. Vaknar knappt av nått lixom. ;) Och för allmän information så är alltså Ebba min bästa kompis Patricia´s hund. En schnauser (stavning) En riktig kelgris. Vilket passar mig utmärkt..!

Eftersom jag inte alls vill sova själv i helgen.

Nä, natti natt folket. För länge, länge sen! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback