Naglar

Nu är jag hemkommen efter en heldag hos Pinglan tillsammans med Patricia och Malin, kids och djur. Pinglan styrde mina naglar, galet skönt att bli lite ompysslad =) och naglarna är inte heller så där jätte långa utan det är mest att det ser väldigt fräscht ut nu. En mer "kvinnlig" hand skulle man kunna säga =) Hur som haver så är hon iallafall galet duktig och inte är det jätte dyrt heller =) NÖJD!

 

Sen att jag har världens korvfingrar behöver vi ju inte spekulera i vidare mycket =P

 

Ska snart börja med middagen, ska bli spännande å se hur det går att skala potatis med dessa, det går relativt lätt att knappa på tangenterna iaf, och superenkelt att bruka mobilen. =) Tur det, annars hade jag nog gett upp dessa rätt snabbt pga frustration =P

 

Eh ja, skojigt inlägg va? =P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback