Norrtälje

Sitter och laddar för att ta bussen in till Norrtälje för ett möte på ams med min handläggare och diskutera fram en ny handlingsplan samt lite annat. Hoppas det går som jag vill!

Har fått nått skit i ögat oxå som har suttit sen igår, kliar som faen och ingenting hjälper =/ Trist när det blir så.

Annars vet jag inte vad dagen har att bjuda på, funderar på om man ska trycka igång en maskin tvätt som kan vara klar när jag kommer hem, är så less på maskinens centrifug, den slår sönder hela badrummet varje gång den sätter igång. =( saker ramlar bokstavligen ned från hyllplanen är den är igång. Whats up with that lixom?

Nähä, styra iordning sig lite då. Känner att jag skulle kunna sova massa timmar till just nu.

Trött i hela kroppen lixom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback