Ohoj Spontanitet!

Igår eftermiddag trillade fina Sandra hit för häng, öl och skitsnack. Och snacka om att det blev häng, öl och skitsnack. Vi drog en Irish och sen var det kört ;) Slutade med att vi i sista stund svidade om, sminkade på och sprang iväg till bussen och åkte in till Norrtälje för kareoke och dans. ^^ Najs! Hade en toppen kväll verkligen och ordet SPONTANITET vad ledmotivet.

Jag messade Patrik och skrev att jag tog med hans syster ut på busigheter.

Han svarade att vi skulle köra stenhårt.

Jag skrev hårt som stål men att systern hans skulle köra dagen efter så det blev istället hårt som aluminium ^^

Trillade hem efter två någon gång. Styrde fyllekäk (Nudlar och bacon och köttbullar) sen dog vi i varsin soffa framför en film. Jag minns att filmen började, sen somnade jag =P Sociala klubben lixom.

SPONTANITET FTW!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback