Seg Dag.

Det har verkligen varit en seg dag idag hemma på Landstormsvägen. Jag har inte gjort någonting överhuvudtaget. Vaknade imorse, gick och satte på kaffebryggaren, satte mig vid datorn, läste igenom ett par bloggar. Gick och satte mig vid tv:n kollade på morgonprogram. Satte mig vid datorn och fortsatte surfa en stund, klockan tio var det dags för omgång två av morgonprogram Greys Anatomy och Seventh heaven. Efter det datorn en sväng till. Sen hällde jag upp ett bad och låg där och kollade på en film, höll på att somna så jag klättrade ur badet och lade mig på soffan istället och kollade klart på filmen. Det är först nu som jag har fått på mig ett par "normala" kläder istället för att lalla runt i först morgonrock och sen handduk. Snacka om seg dag!

Jag längtar tills imorgon då jag äntligen ska jobba igen, det var alldeles för länge sedan sist. Känns det som iallafall. Men det är mitt egna fel. Får man feber så får man. Finns inte så mycket att göra åt det.

Meeen ja. Denna fredag är ju fortfarande seg. Vet inte alls vad som händer och fötter ikväll. Vet inte ens vad denna eftermiddag har att bjuda på..

Vi får la se helt enkelt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback