Det känns att man har varit uppe med tuppen!

Det känns verkligen att man var uppe med tuppen denna morgon. Vaknade av att jag var kissnödig som föregående inlägg informerat om. =P redan vid halv sju och efter det var det omöjligt att somna om! DAMN IT! Jag som var ledig idag och allt! Skulle egentligen vara ledig imorgon oxå men fick frågan igår om jag kunde jobba och jag är ju inte den som är den! Drog in till Norrtälje en sväng på förmiddagen och lämnade tillbaka Karins bil var hemma igen innan klockan elva och nu pressar jag Sjunde Himlen (Dubbelavsnitt) i vanlig ordning. =)

Om en stund kommer Patricia och hennes kids hit! Underbart! Det var alldeles för länge sen vi sågs! Det är galet egentligen hur man kan sakna någon så pass mycket som jag saknar min bästa vän! Galet I Tell U!


nähä, göra ett kragtag och plocka undan tvätten innan de kommer så det blir lite "städat" här hemma. Dra av golvet med torrmoppen kanske oxå är att rekommendera. Återkommer! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback