Hur mycket jag än försöker så kommer jag a...

dsc_0231-1 (MMS)

Hur mycket jag än försöker så kommer jag aldrig, aldrig, aldrig förstå mig på dig. Förstå hur du tänker, förstå vad du vill, förstå vad du menar. Aldrig! Jag har försökt men utan framgång, kan inte göra mer nu känner jag. Har kommit till den där punkten att jag känner att hur mycket jag än försöker så kan jag verkligen inte bry mig mindre. Egentligen. För det är inte min förlust utan din. Hade gärna velat få dig att förstå det, men det är väl försent nu. Antagligen. Du har satt ribban och jag har nu valt att "rätta mig efter dina spelregler" bära eller brista. Detta kommer inte hålla i längden. Det var kul så länge det varade. Säger ingenting mer om det...


Kommentarer
Postat av: Gert

För mig så är en relation ett ständigt pågående samtal, som jag tror skapar gemenskap och samförstånd. Detta är nödvändigt för att kunna leva i trygghet, tillit och kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback