Måndag igen.

God morgon! Överlevde ni trettondagshelgen? Vad har jag läst mig till i olika bloggar och på fb så var det ordentligt med utgång iallafall. Gött! Jag spenderade större delen av helgen på jobbet och hemma. Fick en spontan impuls och åkte in till stockholm med B på fredagen. Det var väl sådär. Inte lika mycket folk som jag hade tänkt att det skulle vara. Inte lika mycket liv och rörelse som jag hade hoppats på. Så ja, lite besviken kanske. Men visst, kul att komma iväg på annat I guess. =P Har kommit på att jag är en grogg/drink människa framför öl och B är den totala motsatsen. Mer ölmänniska än drink/grogg. Bra att ha det konstaterat?

Är uppe med tuppen trots ledig måndag, ska väl göra som alla andra pensionärer och hänga på låset till ICA. Skaffa självscanning på kortet och handla hem lite nödvändigheter. Sen vid 11 börjar ju dubbelavsnitt av sjunde himlen i vanlig ordning. Jag är nöööjd! =P

Hm. Ja. Det var det för nu. Återkommer säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback