Röjt.

Jag har spenderat morgonen med att röja runt här hemma, dammtorkat percis varenda yta i nästan hela lägenheten (bortsett från mitt egna sovrum) rensat bland mina flaskor som jag har på en hylla, plockat bort flertalet och bestämt mig för att bara spara de som är i skinn/paljett/regnbågs skal. Fin fint! Ska snart göra ett kragtag och måla om ett hyllplan till vardagsrummet. Det är vitt egentligen, men ska bli svart. Nema problema, detta har jag ju gjort förr. ;) Sen så är det väl dags att börja styra middagen kan jag tänka, kid 1 käkade iofs ugnspannkaka här för inte så länge sen men jag vet dock att en viss herre som kommer hem från jobbet brukar ha aprit och jag är inte den som äter lunch direkt. Så ja. Efter det väntas storhandling, spännande information eller hur? Kylskåp, skafferi och frys gapar tomma här hemma. =/ Så kan de vara...

Eh, ja.. Måla var det ja. Undrar om man ska ta och göra sig en kopp kaffe oxå kanske. ^^ Sweet!

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback