Tisdag.

Idag ska jag äntligen jobba en stund. Dock bara ett par timmar men hellre det än ingenting alls. Skickade iväg ett par sökningar igår oxå till lite olika "objekt" runt om mig, hoppas hoppas hoppas på svar. För det här håller ta mig tusan inte alls! =(

Har även lyckats återställa lägenheten till det normala (??) efter två intensiva, underbara veckor tillsammans med Kid 1 och Kid 2 samt en drös andra ungar ;) Har nu vikt in de sista av tvätten samt kört igång en ny maskin med kläder. Tacka fan för att jag köpte den där tvättmaskinen alltså! Love it!

Ska styra lite frulle nu tänkte jag och bänka mig framför förmiddags programmen på kanal 5. Greys Anatomy och Sjunde himlen. Efter det blir jag människa igen! Prommis!


(Och kanske en kanna kaffe till, who knows. hehe. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback