Fredag

Alltså, shit jag är helt slut! Har hela badkaret fullt med tvätt, tänkte passa på att tvätta rent alla sängkläder och handdukar som har gått åt här hemma på senare tid, det blir mycket när man är fyra! =)

Sitter nu och varvar ned lite innan jag ska dra iväg till jobbet, morsan och farsan var här tidigare och fikade och jag och farsan spelade wii. Galet kul! Han levde sig verkligen in i spelet. Det blev lite raiving rabbits, tennis, golf och bowling. SKOJ! =)

Ska som sagt snart trilla iväg till jobbet och fundrar på om jag ska starta en maskin på timer som då blir klar tills jag kommer hem, eller om jag ska sluta tvätta för dagen och ta resten imorgon?!

Det är mitt stora problem här på fredagen, annars kommer allt vara galet lugnt.. ^^

Sweet!

Ha en toppen fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback