Onsdag.

Jag har nog haft den mest perfekta dagen idag! :D Jobbade till klockan tolv, styrde tårta och grejade på förmiddagen eftersom min brukares unge fyller år. Grattis Grattis. Efter det så styr jag kosan in till Norrtälje, drar en vända inne på hm och möter senare upp Mimmi, Ebba och Moa. Hoppar in i bilen och drar till Largen, och då bestämmer sig vädret för att säga nej nej nej. Trots att jag köpt badkläder dagen till ära. Visst, Ebba ville inte bada med mig, men Moa, oj, som en liten fisk! Underbara unge! ♥ Vi badade trots att det regnade, kallt! 22 grader visserligen men jag känner att jag gjort mitt, kommer säkert inte bada mer i år. Kanske om jag någon gång hinner med B ned till Ölsjön så kan jag säkert kasta mig i där. Men då ska det nog vara lika varmt som det var idag =) Hur som haver, åker hem till Norrtälje igen och chillar lite hemma hos dem och jag trillar sedan iväg för att möta upp Nadine och Charlie. De åker till Santorini nu ikväll, planet skulle lyfta typ nu kl 23 tror jag det var, dem käkade och så tog vi oss varsin BT. (Before Trip) gött mos. Sällskapade på bussen hem och när jag kom hem så kastade jag i hårfärgen. Svart överallt. Öron, nacke, naglar, armar. Men eyy, its good too bee back!! :D

Snart, sova!

SAKNAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback