Tråkigt.

Alltså, tråkigare än vad jag har just nu kan man ju knappast ha! Det är skit kasst väder ute, kallt och regnigt, ingenting går på tv så jag sitter och pressar SATC säsongerna, har snart plöjt två hela säsonger, kul till en början, men efter ett par avsnitt blir man rätt mör. Försökt att vila lite inför kommande kvällspass men lyckas inge vidare med det. Bryggde kaffe tidigare men glömde helt bort att jag tryckt på bryggaren och lyckades således att låta kaffet få en smått bränd smak plus att jag hade i alldeles för mycket mjölk än vad jag brukar... Snacka om dålig dag! I posten kom det bara räkningar, plus min lönespec iofs men den hade de gjort fel på igen. Samma "tabbe" som förra månaden, visst, ingen big deal så där, men endå. Blev lagom putt. Jag har typ degat på soffan hela dagen.. Löst korsord och allmänt softat. Inte ens katten är hemma.. TRÅKIGT!!


TRÅKIGT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback