Turning my Self inside out..! Och jag behö...

photowonder_shar (MMS)

Turning my Self inside out..! Och jag behöver färga håret. Känner mig så otroligt ful och hemsk och alldeles värdelös i denna utväxt..! Omvänd ombre eller vad det heter, dock ska det väl vara mörk utväxt och ljusa mängder? Har jag fel? Sen att jag har miljontals andra tankar och funderingar kring precis allt möjligt gör ju inte saken bättre, inte konstigt att jag blir gråhårig! Har iallafall försökt rensa tankarna med en ordentlig långpromenad innan jobbet, gick ända bort till stenröset (eller vad det heter) in i skogen, satte mig på en stubbe och lyssnade på arg hardstyle och mumsade blåbär. Dock blev jag halvt ihjälbiten av myggen så jag blev inte långvarig på den där stubben inte. Kliar verkligen överallt...!!! XOXO Bitterf*ttan i egen hög person just för tillfället... *mutter mutter*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback