Your girl is lovely Hubbell.

Har styrt hem alla säsonger av Sex And The City And I Love IT! Har kommit en bit in på säsong tre redan och ibland skrattar jag så jag gråter åt alla tokigheter och all drama som utspelar sig. Ibland gråter jag så jag börjar skratta, jag måste ju se helt patetiskt larvig ut åt mitt "pressande" Myskläder, kaffe med mjölk i termos, håret i en slarvig knut mitt på huvudet, nedbäddad i soffan.. hehe.. Men ibland så måste man bara ta hand om sig själv och ha en helvetes jävla massa egentid, och det är precis vad jag har när jag sitter där med SATC. Anar starkt att jag snart kommer ha plöjt hela serien. Utan större problem! =)

Men nu är det snart dags att gå och sova. Har planer för både onsdag och torsdag. Känns så skoj! Massvis med positiv energi, kramar, snack och underbara människor! Imorgon ska jag efter jobbet trilla in till Norrtälje för lite häng med Mimmi, Ebba och Moa, strosa på stan, det ska tydligen bli galet bra väder, vet inte vad jag ska tro om det än, får se imorgon när man vaknar. Sen på Tosdag så ska jag efter jobbet möta upp Fina
Katrin och Tyra och vi ska ratta ut i Almungeskogarna hem till Bästa bästis Patricia med familj. Det kommer bli galet nice, massa kaffe, massa prat, massa mys, det ryktas även om grillning. Även vädret ska vara på vår sida har jag hört så det blir nog shorts och linne så man får lite bränna iallafall. Hoppas jag! =)

Jag längtar ihjäl mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback