Efter att jag städat hela lägenheten, damm...

photowonder_shar (MMS)

Efter att jag städat hela lägenheten, dammsugit, torkat golv, spolat rent i badrummet och så vidare så fick jag för mig att jag skulle plugga i min piercing igen. Mest för att jag 'hittade' smycket i badrumsskåpet när jag öppnade för att torka speglarna. Och ja, den sitter som jutet (stavning) alltså, den sitter bokstavligen fast! Min läpp tyckte inte alls om att smycket skulle dit igen efter den långa tid som passerat, hålet har lixom börjat dra ihop sig och jag som har en storlek över 'normqö' storlek.. Fick trycka på lite och lyckades punktera hinnan som blivit, men sen så, snabbt som attan slöt sig hålet runt smycket så jag gissar på att natten kommer bli rolig och läppen kommer nog svullna något mer undertiden. Det känns nästan som om man är nypiercad :-P på tal om det, hey hey jag vill ha lite nya hål, i öronen! Så jag kan ha flera smycken i samma stil som jag har nu.. Vore inte det läckert! Är även sugen på att töja upp mer.. Finns ju så mycket coola smycken jag vill ha! Kanske ska ta och klicka hem ett par töjningshorn.. Tips tack! =*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback