Måndag.

Har haft en riktigt nice toppenmåndag! Brorsan, svägerskan och deras två underbaringar till barn kom och spenderade en stund hemma hos mig på min uteplats, de hade med sig lunch och jag svänge ihop en sockerkaka med smak av citron och kokos. Mums! Har planer för hela veckan. Awesome! Är ju nästan helt ledig så det gäller ju att passa på att göra saker medans man fortfarande kan! =)

Så, måndagens planer har jag redan "avslöjat"

Imorgon Tisdag ska jag möta upp
Bästisen Patricia och Ingela för att närvara på Keishas och hennes syskons skolavslutning, efter kl 12 ska jag trilla hem till Leffe (jobbet) och assistera Gerda med fönsterputsning. Sen ska jag förhoppningsvis tigga till mig skjuts av Gerda in till Norrtälje ifall det blir så att Björns bil är lagad och klar.

Onsdag så jobbar jag förmiddag, slutar klockan 12 och då kommer Katrin trilla hem till Rimbo med hund och unge samt percing nålar! Wiii! Feel some pain för faen. Patricia och Jacken kommer joina oss oxå så det blir en heldag med mina tjejor. Tror att jag och Mia även pratade om att hon skulle komma till Rimbo, dels för att hänga och dels för att diskutera tatueringar med Leif. =) Hoppas på toppenväder så vi kan utnyttja min uteplats till max!

På torsdagen blir det en rätt lugn förmiddag, men på eftermiddagen så ska vi åka till Jakobsberg på Kick off & födelsedagsmiddag. Kick Off för nystarten och sammarbetet mellan Leffe och LaVita och födelsedagsmiddag eftersom Leffe snart fyller 50 barr.

Fredagen blir nog lugn för på lördag morgon klockan kuckeliku är det dags att stiga upp för att jobba. Blir en heldag tillsammans med Leffe, hörde jag åkandsbåt, minigolf och middagsbuffe. Buffe! :D Söndag samma sak, jobb mellan 08-13 och 18-24. Fullt ös medvetslös!

Kändes inte som om jag hade så där jätte mycket inplanerat, men nu med allting nedskrivet och noterat så är det ju massvis. And I love it! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback