Tisdag.

Snacka om effektiva klubben idag! =) Har haft en toppen dag! Vaknade imorse och bara stunden senare så trillar Bästis in med sina kids, det blir lite kaffe innan vi alla hoppar in i bilen för att åka bort till Hagen och möta upp resten för att närvara på Keisha, Louisa, Wilma och Mikes skolavslutning. Shit! Mycket folk, mycket ungar. Halvtaskigt väder men endå helt okej, det var lite så segt och ostrukturerat men endå så fick man sommarkänslor när en skara glada (?) barn sjöng Idas Sommarvisa. Efter avslutningen så blev det fika hemma hos Pinglan, jordgubbstårta och kaffe, galet gott! =) Jag trillade hem runt ett tiden, böt tröja och så gick jag över till Leffe för att få skjuts av Gerda in till Norrtälje och hämta hem B´s bil som varit på "lagning".

Väl inne i Norrtälje var det kaos! Men jag drog endå en repa till ÖB, sen ned på byn och in på äckelstället Roudriges för lite labretter, efter det köa upp till flygfyren för lite basvaror. Var väl hemma igen runt 17, HELT SLUTKÖRD!

Morgondagen blir lugn, jobba några timmar på förmiddagen, efter 12 rycket trillar Katrin och Tyra in och så gör även Patricia och Jacken, har en aning om att Mia och Mathilda kanske skulle komma oxå, min telefon har fått cpryck så den `fungerar knappt` vet inte alls vad som har hänt med den... =(


Snälla låt det bli onsdag NU! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback