Det gick inge bra.

Det gick inge bra för mig att "kasta in handduken igår" hela vägen hem gäspade jag och kände mig lagom seg och trött. Kom hem, borstade gaddarna, gjorde natt och bäddade ner mig i sängen. KLARVAKEN! Drog igång tv´n, för den har jag en tendens att somna till hur lätt som helst. Men icke, såg både Flickan med pärlörhänge och reprisen av  Adam Live tur (??!) att det är en relativt kort arbetsdag idag. Ska straxt packa mig iväg och åka.

Det ser iallafall ut att bli en solig och fin dag!


Kommentarer
Postat av: Kat

Fyfan vad drygt :(

Fast... Bra film, om än lite långdragen ^^

Hoppas du får en lugn, harmonisk och problemfri dag på jobbet idag. Och jättetack för igår! :D

Postat av: Erica

Haha så typiskt när man är trött och sen när man väl FÅR sova så kan man inte! :P



Ja? Den där grillningen ja? Den tycker jag vi får styra upp nu i vår / sommar! Eller vad sägs?

2012-03-04 @ 10:14:34
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback