Frukost.

Det är svårt att "tvinga i sig" frukost innan klockan slagit 06.00. Jag är absolut ingen frukost människa överhuvudtaget! Men någonting bör man ju ha i magen när man ska åka iväg och jobba. Men det är tungt!

Igår gjorde vi Uppsala på eftermiddagen. B köpte nya däck + fälgar till sin bil så nu är han tok nöjd. Fick dem bytta och allt så vi tittade på och drack kaffe. Vilken annorlunda känsla det var att köra med nya däck, alltså helt helt nya. =) Märktes verkligen skillnad! B köpte även en "Andersson" in till sovrummet. Vilken skillnad, vilken känsla. Kanske kastar upp en bild sen om jag lyckas få till en bra bild. =)

Nu ska jag försöka hälla i mig mitt kaffe, bli människa och sen åka till jobbet, fick ha bilen idag. =) Nöjd_Tjej_85!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback