Im Alive!

Det har bara varit väldigt dött på bloggfronten på senaste tid. Har inte riktigt haft någonting att blogga om, eller jo, det har jag väl egentligen, men har inte haft ork, tid eller lust att sitta och skriva antar jag. Lat!

Mondaybars 20års jubileums kryss var iallafall magisk! Underbar! Den bästa av dem alla! Längtar halvt ihjäl mig till kommande kryss. Black and White!

Har lyckats ordentligt på jobbfronten oxå, börjar på en ordentlig introduktions vecka imorgon i Norrtälje. Ska även bli kontaktad av LaVita för att lägga upp "schema" hoppas jag för en kund här i Rimbo som tyckte att vår intervju i Tisdags förra veckan gick kalasbra och h*n vill att jag ska börja jobba där. Sweet! Gångavstånd till jobbet hemifrån, när hände det sist lixom. =)

Ska idag åka in till Norrtälje och fira Mathilda som fyller tre nästa vecka. det ska bli mysigt!

Eh, ja, sen hade jag inte så där supermycket annat att komma med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback