Pyssel.

Hittade min vas med rökelser. Eller ja, hittade och hittade, den har stått högt upp på expedit hyllan hur länge som helst och jag har inte tänt rökelser på år och dagar känns det som, men idag var det dags. Like the old days typ. Såg att det satt flätade "snören" på några av förpackningarna så dem knyckte jag och knöt fast runt min högra handled, så nu har jag äntligen någonting där oxå. Förrut hade jag alltid någonting kring handleden, vet inte varför jag slutade med det, men ja, dags att börja igen. Dock är det ju på samma arm som jag har min klocka men jag tror att det ska gå att kombinera dessa. =) Sitter och tycker att klockan går oerhört sakta, funderade en stund på att åka in tidigare för att dra en repa på stan bara för att, men så gick solen i moln och det blev kallt. Så jag hoppar nog den tanken.

Skickar upp en bild om en stund på "nya armbanden" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback