Torsdags göra.

Den stora frågan idag är; Orkar jag dra en sväng med snabeldraken? jag har redan dammtorkat allt som går, typ. Inte hyllorna som är över databordet för dem är så högt upp och vårt databord är ordentligt jävla skevt just nu, har satt ett ben mitt under bordet eftersom det har börjat svikta, dock misstänker vi att det är försent för att det ska jämna ut sig, B har försökt "belasta" bordet med diverse lådor med krams i men ingenting verkar hjälpa. =/ Hur som haver, dammtorkat ja. Och möblerat om lite på ett hyllplan i sovrummet. "Måste" ju dammsuga innan lördag, och det är bara idag som jag är ledig. Jobbar både fredag och lördag. Så egentligen är det bäst att göra det idag. Men palla?! Skulle behöva torka golvet oxå, dra undan sofforna och dammsuga under dem, jävlar vad med damm det samlas under. Skulle behöva spola av badrummet oxå men just nu är det en maskin tvätt igång där inne och den måste jag hänga dock måste jag få tummen ur att dammsuga innan jag hänger tvätten eftersom tvättställningen tar upp så stor plats plus att den oxå är jävligt skev efter att jag hängt för mycket nytvättade, tunga sängkläder på den. My bad. Men 90:- från öb kan man överleva. Det var ingen lyxgrej direkt.. =P

Nej, det kanske är lika bra att göra ett kragtag. Annars blir det nog inte gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback