Tragiskt.

Efter lång och trogen tjänst (minns inte hur många år) Så gick igår kväll mitt "disco dusch" munstycke sönder. Släppte lixom i limningen, i fästet. Vatten över allt. =/ Det är lite trist. Gillande ju att disco duscha lixom. =P

Onsdag idag. Introdagarna bara springer förbi, det går toppen bra. Jag är riktigt nöjd. Roliga boende och roliga kollegor. Får prova på det mesta nästan på en gång, matning, rullning, bäddning. You name it. Kollegorna "imponeras" av att jag inte är "lättskrämd" som de så fint uttrycker det. *nöjd!*

Onsdagens planer är rätt lugna, ska chilla här hemma fram tills det är dags att röra sig mot Norrtälje, byta sängkläder var väl tanken men orkar inte tvätta så det får B ta hand om när han kommer hem tycker jag. Dumpar junket på badrumsgolvet så får vi se vart det tagit vägen sen.

Imorgon är jag leeeeedig! Galet skönt! Välbehövt. Mycket nya intryck att ta in på nya jobbet. Tänker väldigt mycket på situationer så här i efterhand. Men det är kul iallafall! =) Längtar lixom till jobbet. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback