Egobilder is the shit ;-) är väldigt rastl...

photowonder_shar (MMS)

Egobilder is the shit ;-) är väldigt rastlös just nu, har spelat massa yatzy och nu är det tv som gäller. Serier som ska följas. Jag hänger inte riktigt med i handlingen på Revenge. Har inte följt någon serie alls på länge nu eftersom det mesta har blivit nedklickat från nätet och sen har vi sträcktittat, flera dagar/kvällar i rad. Nu kommer det dock inte bli filmhäng hemma på Landstormsvägen förren tidigast söndagkväll. Jag jobbar både fredag och lördag. Extra på lördag dessutom så istället för att åka till Rimbo och gå hem efter 12 timmar på solbacka så ska jag ta en "omväg" hem.. =P inte smärtsamt många extratimmar men jag kommer ju vara lagom mör endå.. Har annars haft en toppen torsdag, var över till Malin på förmiddagen och grattade henne, hon fick lite pärlplattor och så bjöds det på fika. Orkade inte äta så mycket middag efter det, kanske därför jag är småhungrig nu.. eeh, ja. Intressantare än så här blir det ju inte.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback