Fredag!

Jag lever! Var inte oroliga mina tappra läsare! Känner mig kass som inte engagerar mig tillräckligt och uppdaterar oftare. Fast finaste ni som endå kikar in hos mig dagligen för att se om jag har uppdaterat någonting! ♥ Sötnötter!
 
Livet på Landstormsvägen rullar på. Jag jobbar och jobbar och jobbar. Och om jag inte jobbar så försöker jag hinna med att träffa mina vänner och mysa med mina brorsdöttrar. Har lärt Ebba (snart 3 år) ett nytt ord. Tvångsmys. Vilket betyder att jag när det ordet yttras "attackerar" henne, kramar/pussar/kittlar på henne och hon tjuter av skratt ♥ Fasters stora tjej!
 
Har en massa bilder att visa men eftersom man inte längre kan uppdatera bloggen med sms/mms så får det vänta. Har lånat min brukares dator för att skriva av mig lite ^^
 
Annars då, det händer inte så mycket. Hösten är ju lixom här. Och så snart vintern. Plockade fram min vinterjacka alldeles för tidigt känner jag eftersom jag nu fryser trots att jag har den på mig, så jag funderar starkt på att använda min väst ett par veckor till så kroppen tror att det är .. vår? Annars kommer säkert vintern att bli alldeles olidlig!!
 
Kan även skryta med att jag börjat sticka. Bästis har visat mig hur man gör och nu stickar jag för glatta livet. Har knappt någon känsel kvar i mitt högra pekfinger eftersom jag använder det till att "peta" ned maskorna.. Pain!
Men antar att jag kommer lära mig tillslut.
 
Så nu har ni fått en liten uppdatering och jag hoppas att ni klarar er till nästa inlägg. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback