Hej!

Jag vill bara meddela att jag lever! Dock har jag inte så mycket att informera om utöver det, livet rullar på i samma banor som alltid. Trots att jag inte bloggat sedan den 15 Oktober så är det ändå 20+ som går in här dagligen och kikar. Nyfikna i en strut eller? ;) Jag har liite dåligt samvete över att jag inte bloggar i samma kaliber som tidigare, men det blir lixom inte alls någon variation på inlägg.

Har ni några tips på vad jag kan blogga om? Ska jag göra ett sånt där "en om dagen" inläggsförsök? Typ ena dagen berätta om mig själv, andra dagen berätta om mina drömmar, tredje dagen visa en bild på vad jag har i min väska och förklara för er vad som är vad? Berätta i ett inlägg vad mina fasor är.. Ja, listan kan göras lång..

Vill ni att jag ska engagera mig? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback