Snö

Igår snöade det när jag klättrade ur bilen hemma på Landstormsvägen. Eller ja, snö och snö, det såg mer ut som hagel men just sjävla grejen att det faller vitt från himlen. Inte okej! Jag tycker inte så vidare mycket om snö. Det är blött, kallt och alldeles äckligt. Speciellt här i "stan" det är skillnad på landet, typ om vi är nere i Ö-sjön eller ute hos bästis i Almunge. Då kan det vara mysigt, för då kan man sitta under en mysig film med sitt ♥, titta på snön som faller ute, ha en brasa som sprakar i bakgrunden, dricka varm oboy eller kanske glögg och bara mysa! Det tycker jag om! =)
 
Ska ta och röra mig mot jobb. Snart är det helg och lite ledighet, jag har längtat så! Räknar ned timmarna och planerar att mysa hemma med karln jag bor med hela helgen, vi har pratat om biobesök, nya Bond, Skyfall..
 
Upptumme på det va? =)
 
Ha en bra dag alla!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback