Hej!

Oj vad jag inte har uppdaterat här på länge. My bad. Dels har jag väl inte riktigt haft någon lust, sen så har jag inte heller orkat om jag ska vara helt ärlig. Men vardagen rullar på i sakta takt.

Jag ska snart pinna iväg till jobbet, långpass idag, och efter det ska jag gasa in till Norrtälje, hjälpa Katten att köra kartonger och liknande grejor till hennes nya lya och så ska jag passa på att storhandla tillsammans med alla andra =P När jag endå har bil och endå är i Norrtälje, win win lixom!

Schajse, det är trist att blogg.se inte har fått igång mms funktionen än, jag bloggar bättre spontant och med en bild, känns omständigt att starta datorn, logga in, knappa in en text, leta upp en bild, när det gick så smidigt med mobilen..

Förresten, följ mig på Instagram Aniisch ^^


Kommentarer
Postat av: Kat

I've got the same problem! När jag väl loggar in blir det dom långa tråkiga utläggningarna om allt som stör mig i mitt liv, va ju mycket lättare att få in det glada i bloggen när man kunde va lite spontan :D

2012-09-28 @ 08:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback