Of to work

Hade en så galet mysig dag och kväll igår. Jobbade en stund på förmiddagen och sen kramas jag med bästis och hennes kids en stund och får på eftermiddagen skjuts ut till ronellen där jag väntar på B. Vi drar in till Uppsala på hockey. Allsvenskan. Almtuna vs Leksand. Förlust för hemma laget med ack så trevligt endå. Jag levde under namnet Anders någonting, för tydligen fick man inte ta med sig flickvänner på detta event.. (Egentligen) det var typ "bara" jag där. Vi satt i VIP launchen (stavning) och käkade middag, drog en öl, matchen börjar, fullt ös. Synd bar att Almtunas hejarklack dog ut under andra perioden... =/

Nu ska jag hälla i mig min frukost och sen trilla till jobbet, är galet trött, men det går nog över så fort kaffet kickar in tror jag. Lång dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback