Soft Onsdag

Jag har spenderat större delen av dagen till att dricka kaffe, se på NCIS och mumsa på piggelin.. ^.^ Har gjort lite vettiga saker oxå, typ, tvättat min sängkappa och skiftat på sängdelarna. Jag gör det så att alla delar av sängen blir använd.. Vet inte hur jag ska förklara men ja. Skiftat sängdelar iallafall. Haha!



På eftermiddagen trillade Erika och Alina in på fika, Patricia kom hon med och kaffade och efter en runda på byn så var jag återigen hemma =) En ypperligt trevlig eftermiddag!



Sitter nu på jobbet, dricker kaffe och glor på tv:n. Känner mig rätt ordentligt seg i huvudet, typ som om hjärnan ligger inlindad i bomull? Min nattsömn blev avbruten av Ceasar som ville ut imorse, så timmarna jag kände att jag behövde blev inte av.. Iallafall inte sammanhållen. Jag somnade ju om efter en stund, men sov inte vidare länge.. Segt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback