Tiden springer iväg ...

Igår satt jag och stickade på en mössa till kiddon, kollade på NCIS och fick ett sug efter bärs =P knäckte en iskall jäkel och sen helt plötsligt var klockan 22.. Började runt 18 och fixa men ja, tiden springer iväg när man sysselsätter sig. Har tagit med mig stickningen till jobbet och efter att vi varit runt i halva Rimbo på ärenden och lägenheten här blivit städad och fixad så kanske det finns en liten stickstund åt mig =) Vi får se



Jag var inte så jätte pigg när jag klev upp imorse men sen så kom jag igång och klockan är bara 9. Galet! Ska försöka kragtaga och komma ut i vårsolen! <3




Bilden är från när jag ägde på 21. Tror jag satsade typ 40 spänn för det var vad jag hade löst och gick sen iväg med ett par 50:- marker.. ;-) Sweet! Kostade på oss ett par groggar och så var cashen slut! Kung i baren för en liten stund iallafall. Hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback