Elektrisk cykel?

 
 
 
Jag fyllde tidigare i ett medlemskap/formulär om att få prova på en valfri cykel (man fick välja mellan tre olika) och att efter 14 dagar lämna en recension och därefter får man behålla cykeln. Hur ballt vore inte det ifall jag lyckades få komma med i den där undersökningen. Jag hoppas att dem väljer mig men om de inte gör det så har jag garderat mig och önskat mig en av B i julklapp. Haha! 
 

Är i skrivande stund på jobbet, vi har det rätt Chile idag, spelat lite yatzy, druckit kaffe och sett på idol. Inga konstigheter. Jag har som smått börjat fundera på vad jag ska ha med mig på kryssen, skulle vilja ha en ny race outfit men ekonomin tillåter inte det denna gång. 
 
 
Dagens drog. Jag som tidigare var stenhård på att bara drick energi dryck i samband med jägermaister men ja.. Går knappt på krogen längre så det blir inte så mycket drinkar. 
 
På gott och ont. 
 
 
 Nedräknande till resan. ^.^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback