Grymt taggad.

Redan nu, det kommer vara så galet kul att komma iväg det är över ett år sen sist och jag ska stampa tills min benhinne inflammation säger ifrån. Jag får lixom kramp i vaderna efter ett par timmar och det spänner och kampar och jag kan knappt gå! Galet! Är det syrebrist eller blodbrist som orsakar det? I dont know, vet inte ens om det är benhinne inflammation men ont gör det. Ska nog googla lite!


Förra kryssen jag var på så sov jag ca 4-5 timmar av 48. Denna kommer nog vara i samma kaliber ;)







Dj Annelie på soldäck på lördag när vi ligger i Riga hamn. Solen kommer säkert stråla precis som alla andra gånger. Det kommer bli awesome! ☆★☆★☆★



Sjuuuuuuuuuuuuuuuukt taggad!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback