Känns så ovärt!

När man inte ens kan få ett svar tillbaka, inte ett ljud, inte någonting, så känns det ganska ovärt! Jag är en sån person att jag vill reda ut saker relativt omgående, om det uppstår en (för mig rätt förvirrande) situation, så vill jag reda ut frågetecken på en gång. För att slippa förvirring och eventuell bortgjordhet. Men icke. Att först och främst använda sig av sms är bland det dummaste som finns, men vad gör man när personen trycker bort samtalet? Jag tycker det är väldigt oförskämt och ouppfostrat att använda sig av sms för att "avsluta" någoting, tycker inte riktigt att det är ett värdigt avslut men samtidigt så respekterar jag tillvägagångssättet. Även fast jag själv aldrig skulle låta det ske så enkelt (??!) Jag anser att man kan vara så pass "vuxen & mogen" i sitt beteende att man iallafall kan bemöda sig att ringa ett samtal. Hur svårt ska det vara? 
 
Nog om detta nu! Jag jobbar sista dagen idag för att sen vara ledig i två dagar. Sweet! Har planerat in lite spontangrejer efter att jag relativt oväntat blev planlös dessa två dagar. Imorgon blir det förhoppningsvis bästishäng hela dagen ♥ och på fredag åker jag och Keisha in till Grönan och rockar ^.^ Kommer bli kalas kul! 
 

Känner att jag vaknat alldeles för tidigt, ska vara på jobbet runt 8,30 så det är ju en stund kvar.. =/ Men, pigg som få är jag så det är ju bara att kicka igång den här dagen iallafall. Någonting kan jag säkert komma på att fördriva tiden med! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback