Kass avslutning på en sjysst Onsdag..



Turtles & Ceasars första möte. Turtles typ sov sig igenom det mötet, verkade inte bry sig nämnvärt och Ceasar har varit nyfiken på buren ända sen jag tog hem Turtles, jag har bara inte velat presentera dem tidigare.. vet inte riktigt varför.. men nu så.. Det slutade med att Ceasar vände rumpan till och pysslade vidare med sitt



Har annars haft en relativt lugn kväll, fick väldens mensvärk påväg hem. Det högg till i hela mig! Pain! Så jag unnade mig två rostmackor med ost och marmelad och nu har jag istället magknip för det. Jag har på senare tid börjat få knip efter att jag ärtor bröd, tur att jag inte gör det så ofta. Jag brukar till och med plocka bort så mycket av brödet som möjligt när jag v käkat burgare, allt för att undvika knip. Så nu vet ni det, även jag har mina små problem med mensvärken from hell och magknip av bröd..



självdö i soffan en stund innan sängen. Check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback