Måndag hela dagen.

 
Idag är jag trött. Kraftlös. Less. Sa jag att jag är trött oxå? klättrade ned i sängen redan vid 21 igår för jag tänkte se en film och kände inte för att ligga på soffan då jag misstänkte att jag skulle somna vilket jag inte gjore när jag hade lagt mig i sängen men hade jag lagt mig i soffan och sett samma film så lovar jag att jag hade somnat!! 
 
Hur som haver, det var en lugn helg, åkte ut till Penningby i lördags och träffade Nadine och Charlie, drack bärs och gillade läget.. Välbehövt häng !!
 
idag är det måndag och jag är frustrerad över många saker, blandannat att det inte går att blogga normalt på den här jävla ipaden som vi har att nyttja här på jobbet. Den lever sitt egna liv med stavningar och ordförslag. 
 
Sjukt irriterande!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback