Tankar om allt och ingenting

Alltså jag har verkligen ingen som helst kontroll över mina tankar och allting runt omkring. Jag har på senare tid låtit mina tankar "flöda fritt" och det har resulterat i ett fullständigt kaos i mitt huvud. Jag vet inte alls! Jag känner mig bara förvirradirriterad, arg och lättstött.
 
Förvirrad bara för att jag inte vet vart jag har vissa människor. Jag vet lixom inte vilka jag kan lita på. Jag har två ordentliga vänner. Riktigt ordentliga, som backar upp mig i alla lägen, som jag kan berätta allting för och jag gör det utan att skämmas och dem dömmer inte mig. En av dem har en tendens att ifrågasätta mitt agerande vilket är toppen! Galet nöjd! Men sen finns det en näve till, människor som lixom inte hör av sig till mig förren jag hör av mig till dem. Och även då så verkar möjligheten, tillgängligheten, viljan att inte finnas överhuvudtaget. Synd tycker jag, eftersom det är mig det tydligen är fel på när det kommer till "själva kritan" eftersom jag inte engagerar mig, jag menar, någon måtta får det väl faktiskt vara? Det är inte jag som brister på engagemang iallafall! Punkt! Men i vanlig ordning så har jag ju alltid någonting att motbevisa, bara det att jag inte vet vad det är jag ska motbevisa utan jag tycker att jag duger precis som jag är, för jag är så jävla awesome, faktiskt! Men neeeej.. Jag ska bevisa motsatsen till någonting som jag inte har någon som helst aning av vad det är. Jag menar, jag behöver inte bevisa någonting för dig, egentligen, om jag inte "duger" så skit i det då! Varför orkar du engagera dig och "ställa krav" påstå saker och bara trycka ned mig? För det gör du faktiskt! Varenda sak du säger sårar mig och det är inte ofta du "prisar mig" ... 
 
Nu blev det här inlägget helt plötsligt väldigt riktat mot en person. Men samtidigt så känns det fucking jävla bra eftersom jag är så fruktansvärt kass på att säga det face-2-face! Även om jag verkligen borde göra det, men du lyssnar endå inte på det örat så samtidigt så spelar det faktiskt ingen roll..
 
Släpp och gå vidare. Det är precis det jag tänker göra! 
 
*pust* 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback