Årets sist dag. Imorgon.

imorgon är det årets sista dag och I shit you not när jag säger att det precis känns som om det blev 2013 för en vecka sen. Vart tog det här året vägen? Vad har jag egentligen gjort? Inte så skrytsamt mycket om jag ska vara ärlig, det har lixom rullat på, vinter blev till vår, vår blev till sommar, sommar blev till höst och det är fortfarande höst. Vintern tillsammans med tillhörande snö lyser med sin frånvaro. Kung Bore har väl irrat bort sig. Men jag misstänker att snön och den förbannade kylan kommer komma... Det kommer vara en långdragen vinter.. Som inte börjar förrän nästa år. Alltså på onsdag.. =P 
 
Det kommer säkert att vara svinkallt och snöstorm på min födelsedag. Garanterat. förra födelsedagen (detta år) så firade vi inte min födelsedag nämnvärt mycket. Jag spanade tillbaka i bloggen och läste att vi röjde i Norrtälje i vanlig ordning men ingenting avancerat. Hm. Skumt! Jo juste, jsg jobbade ju långpanna på min födelsedag. Där har vi den förklaringen. Haha.
 
Året 2012 hade jag ett par vänner över på spagetti och köttfärssås middag, förkärlek, tv-spel och sen utgång på teatern. 
 
Jag längtar tills jag fyllef 30. För då tänker jag minsann ställa till med fest. Boka lokalen hemma i kvarteret, rodda smörgåstårta (klassiker) rusdrycker av alla dess former och sen så får folket trilla in bäst dem vill. Kanske ska leja guddottern så får hon och någon av hennes vänner agera servitriser och trilla runt med silver brickor med snittar på eller någonting annat trevligt. Jag har ju iallafall en stund på mig att planera så det är ingen vidare stress. 
 

Ska göra ett sista kragtag innan det är dags för mig att gå hem för dagen, juste, sa jag inte det?  I skrivande stund ligger jag i soffan på jobbet.. =P 
 
 
vyn från min soffa hemma i mitt vardagsrum.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback